No products in the cart.
Wat is mijn order status?
U kunt de status van uw bestelling bekijken in uw account. Iedere verandering wordt ook gemeld via mail.
Wanneer wordt mijn creditcard aangerekend?
Binnen 7 dagen na uw bestelling zullen we de kosten aanrekenen.
Ik kan thuis niet ontvangen, zijn er opties?
Jawel! je kan altijd kiezen voor pick up verznding, je pakket wordt dan afgeleverd bij een afhaalpunt in uw buurt.
Welke betaalmiddelen worden aanvaard?
Wij werken samen met Stripe, Klarna & Mollie om zoveel mogelijk betaalmogelijkheden aan te rijken, enkele voorbeelden zijn: Paypal, Credit Kaart, Bancontact, IDeal, Sofort
Hoe voer ik een verzendadres in?
Er wordt een pagina met verzendinformatie geopend, waar u een apart verzendadres kunt invoeren en de verzendmethode kunt kiezen.
Welke verzendpartner gebruiken jullie?
Wij werken samen met BPost, DPD & UPS. Afhankelijk van uw locatie en voorkeuren.
Wat is de levertermijn
Levertermijn is afhankelijk van factoren, en schommelt tussen 1dag en en 8 weken*
* uitzonderingen mogelijk
* uitzonderingen mogelijk
Terugbetalingen
Gebeuren altijd in shop tegoed.
Why are you not accepting my credit card?
We will not bill you until your product(s), including backordered or preordered items, are actually shipped.
Administratieve kost
Voor iedere annulatie wordt 5€ annulatiekost aangerekend